Totaal aantal pageviews

woensdag 18 januari 2017

Weekmenu en to-do

Ik werk inmiddels al bijna twee jaar met een 'to-do'-boekje van de H.ema.
Aan de ene kant is een bladzijde voor notities en de andere een to-do lijstje.
Per week gebruik ik 1 (eigenlijk dus 2) blad.
Bij de notities schrijf ik wat er die week gegeten wordt, zodat manlief ook weet wat hij moet koken (als dat eens nodig is) en belangrijke zaken die ik niet moet vergeten/kopen. De to-do lijst is voor de hele week en daar schrijf ik alle huishoudelijke taken op, maar ook bv betalingen die ik moet doen of andere belangrijke regel zaken.
Ik vind het namelijk heerlijk om dingen af te kunnen strepen, het geeft me een erg voldaan gevoel. Bovendien het gevoel dingen enigszins onder controle te hebben door ze op de lijstjes te schrijven vind ik minstens zo belangrijk :)

Zijn er meer mensen die dit op deze manier doen? Of juist andere manieren?
Ik ben erg nieuwsgierig!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen