Totaal aantal pageviews

zaterdag 7 januari 2017

Bijpraten en bijverdiensten

Mijn laatste blog is alweer een behoorlijke tijd geleden. Wel grappig om het terug te lezen, want nog geen week na het stukje over de luchten die ik rook tijdens het concert had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen! Het was ons dus toch nog een keer gegund. En het verklaarde ook dat ik dus zo geurgevoelig was :)
8 november zijn wij trotse ouders geworden van een pracht van een dochter. En wat een rijkdom is dat als je ook al gezegend bent met twee gezonde zoons.
We zijn nog optimaal aan het genieten van mijn verlof :)
Helaas ging de bevalling niet zoals van te voren gehoopt en zelfs gepland. Ik zal niet in detail treden, maar na deze derde keizersnede is het ons ernstig ontraden om voor een vierde kindje te proberen. Dat is een te groot risico voor zowel het kindje als voor mij.
Gelukkig hebben we het gevoel dat ons gezin compleet is momenteel.

Zo aan het begin van het nieuwe jaar toch ook maar eens wat toepasselijke spulletjes online geprobeerd te verkopen. Een in een grijs verleden aangeschaft dieet boek leverde me €5 op. Vervolgens wat zwangerschapskleding verkocht voor €15 en een paar koffieglazen van een bekend koffie merk voor €12. Ook mijn lidmaatschap van onze zogenoemde 'ik zoek....' hoek op f.aceboek heeft zin, want daar zocht iemand iets wat ik al een aantal jaren op zolder had liggen. Dus ook daar nog €5 mee kunnen verdienen! Dat zet de teller deze eerste week van het jaar zomaar op €37,-
Ik heb de bedragen allemaal overgemaakt naar de spaarrekening met in de omschrijving waar het van is, wellicht kan ik met die bedragen ergens dit jaar een aflossing gaan doen op de hypotheek!

Ik lees verder in blogland heel veel mensen die toch ook goede voornemens of doelen hebben opgesteld voor dit jaar. Dat heb ik zelf ook gedaan in het kader van mijn geestelijke welbevinden, maar wellicht daarover later meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen