Totaal aantal pageviews

zondag 9 november 2014

Updeet

Zo daar was ik weer even.
Het zit nog niet in mijn systeem om regelmatig te bloggen.

Toch is er wel genoeg gebeurd de afgelopen tijd.

Ik heb mijn opleiding afgerond!!! Het kostte bloed zweet en tranen, maar met een eindcijfer van 7,1 van de examencommissie en een 8,0 voor de theorie mag ik tevreden zijn!


Ook heb ik altijd geroepen dat als ik klaar zou zijn met de opleiding, ik ook zou stoppen met roken.
Dus samen met manlief naar toe geleefd en de eerste maandag na einde opleiding gestopt. Hij met pleisters ik via de kouwe kalkoen methode.

Bron: www
We zijn bijna 3 weken verder en...... het gaat goed!!! Dat is nogal een besparing op maandbasis. Nou ja, die pleisters kosten me ook een lieve duit, maar gelukkig helpt het wel. En op termijn vallen die kosten uiteraard ook weg.

Het geeft al met al wel heel wat rust in mijn hoofd. Ik kan me weer wat richten op mijn gezin en straks ook maar wat meer op consuminderen.
Door alle drukte is dat iets wat er wel bij in schiet.

Afgelopen week voor het eerst weer eens een week vrij met zijn allen, zoonlief 1 is nog niet leerplichtig, dus die hebben we thuisgehouden van school.
Lekker weekje naar zo'n park. En ja hoor, stress valt weg en ik word ziek....
Begon met verkouden, nu de holtes allemaal dicht zitten en flinke hoofdpijn waar geen paracetamol tegen op kan.
Manlief is nu lekker met de kids naar zijn ouders, zodat ik even rustig kan relaxen en me ziek voelen. Dat is toch lastiger met 2 drukke jongens om je heen.

Dan is het nu tijd voor mij om met een kop thee en een dekentje op de bank te kruipen.
Fijne zondag allemaal!

1 opmerking: