Totaal aantal pageviews

woensdag 11 juni 2014

Zal ik...........?

Al een tijdje zit ik me te bedenken om dit blog weer nieuw leven in te blazen.
Ik weet alleen nog niet hoe en wat.

Er is hier natuurlijk het één en ander veranderd. Het is dan ook meer dan een jaar geleden, zelfs bijna twee jaar, dat ik hier wat heb geschreven.
Inmiddels is zoonlief nr 2 geboren.
En ik ben een opleiding gestart naast mijn werk.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet weet of ik heel veel tijd over heb om daarnaast blogjes te schrijven....

Hmm ik blijf nog even nadenken. Wellicht zien jullie (als ik nog veel volgers over heb tenminste) hier binnenkort wel weer wat verschijnen...

Fijne dag vandaag!

1 opmerking:

  1. Leuk, ik ga je volgen en ben benieuwd wat je gaat schrijven;)

    BeantwoordenVerwijderen