Totaal aantal pageviews

donderdag 10 januari 2013

En al weer 10 dagen onderweg in het nieuwe jaar

Time flies when........
Ach de tijd vliegt gewoon volgens mij!
Inmiddels de 20 weken echo achter de rug en alles lijkt prima met ons gupje. We weten niet wat het wordt, dus dat blijft nog even een verrassing.

We hebben voor mijn gevoel al weer heel wat beleefd in dit jaar.
Oma van manlief ligt op sterven, vriendin van mijn broertje die haar broertje (slechts 16 jaar jong) is verloren, en vandaag bericht dat een oom van mij acuut gedotterd is en nu (gelukkig stabiel) op de CCU afdeling in het ziekenhuis ligt.
Al veel nare dingen in slechts de eerste 10 dagen van dit nieuwe jaar. Hopelijk blijft het hier bij!

Er zijn ook wel wat leuke dingen gebeurd hoor! Gelukkig niet allemaal kommer en kwel.

Zo heb ik van Jutvrouw 2 e-boeken mogen ontvangen. Bedankt daarvoor!
Ben al aardig eindje op weg met het boek hypotheekvrij. Het motiveert mij zeer zeker om dit jaar af te gaan lossen.

En zoonlief heeft een sprongetje achter de rug en is nu een voorbeeldig kind! 2 weken geleden stond hij bijna dagelijks op de gang vanwege extreem gedrag, hij is nu 180 graden omgedraaid en echt een zonnetje in huis. Dat is ook wel fijn nu manlief op een drie daagse cursus is.

We blijven dus maar positief naar de toekomst kijken en hopen dat verder naar nieuws ons bespaard blijft!

Hoe bevalt 2013 jullie tot nu toe?

1 opmerking:

  1. Bij toeval kwam ik op je blog terecht. Jammer dat je hem niet meer bijhoudt! Misschien 2014 een mooie reden om weer te beginnen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen