Totaal aantal pageviews

maandag 10 december 2012

Vorderingen...

Bedankt voor de tips op mijn vorige blogje. Bietensap lijkt me niet heel erg lekker, maar heb de floradix wel geprobeerd.
Gelukkig komt de energie zo langzamerhand weer terug!

We zijn druk bezig met het inrichten van de nieuwe kamer van grote broer. Gisteren naar die duitse bouwmarkt geweest en verf gehaald en rolgordijnen besteld.
De rolgordijnen waren aardig prijzig, maar we hadden weer een meevaller. Ze vergaten iets aan te slaan op de kassabon (kwam er thuis achter, dus niet bewust stilgehouden hoor!). Het had toch een waarde van 40 euro!

Ook hebben we voor onszelf een 'nieuwe' kledingkast gekocht. Op MP wel te verstaan. Het gaat om de P*A*X* kast van de I**a. Nieuw zou die ons ongeveer €800 gekost hebben, en nu 'slechts' €200,-
De kast ziet er prima uit en staat super in onze slaapkamer! Nu kunnen we onze (al tijden te kleine) kledingkast in de nieuwe slaapkamer van grote broer zetten. Wel met een gepast verfje erover natuurlijk.

Vanochtend om 7 uur manlief alvast naar het werk gebracht, zodat ik en zoonlief de auto hadden om boodschappen te doen. Heb ook al een beetje ingeslagen voor de aankomende feestdagen.
Bij de A*H hadden ze een scharrelkip in de bonus en die heb ik alvast meegenomen om in te vriezen. Idem voor de kerststol die 50% goedkoper was. Daarna door naar de L*dl voor de wekelijkse boodschappen inclusief wat extra voorraad. Tot mijn grote verbazing stond daar zoonliefs geknutselde schoentje nog met inhoud wat we voor sinterklaas hadden geknutseld. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze die nog zolang zouden bewaren. Zoonlief natuurlijk helemaal blij en wij weer opgescheept met pepernoten....
Anyway, om 9.30 uur waren we weer thuis en is de wasmachine bijna klaar zodat ook de eerste was weggehangen kan worden!


Ook, net als vele andere bloggers, heb ik me verdiept in de zorgverzekeringen. Wilde maximaal eigen risico doen, maar ik weet zeker dat ik komend jaar in het ziekenhuis terecht kom. Ik mag namelijk niet thuis bevallen, maar moet onder begeleiding van een gynaecoloog. Dus daar komen vast de nodige kosten achterweg die niet in de basisverzekering zitten en onder het eigen risico vallen.
Manlief wel op maximaal eigen risico gezet. Die heeft wel weer maximale tandartsverzekering ivm slecht gebit, deze verzekering heb ik helemaal niet. Heft elkaar toch een beetje op :)

Vanavond mogen we naar de verloskundige om ons frutje te luisteren en kijken hoe het met mijn bloeddruk e.d. is. Inmiddels ook alweer 15 weken zwanger, lijkt nu wel op te schieten.

Zoonlief is lief aan het spelen dus moeders gaat nu de was ophangen!


Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen