Totaal aantal pageviews

maandag 19 november 2012

Gezocht: Energie

Liefst in hapklare brokken....

Ben nu ruim 12 weken zwanger, maar mijn energielevel is beneden 0. Nog steeds.
Iedereen roept dat na 12 weken de vermoeidheid minder wordt, maar maar ik merk er nog weinig van.
Ben blij dat zoonlief nog slaapt tussen de middag zodat ik, als ik vrij ben, ook een dutje kan doen.
Gisteren had ik een dagdienst en viel zowat om rond een uur of 19.
Ook het huishouden blijft er bij.

Iemand tips? Please?

2 opmerkingen:

  1. Drink eens bietensap puur of als je dit niet lekker vind met wat jus d'orange. In de bietensap zitten natuurlijke suikers, welke energie geven en ook een behoorlijk 'brokje' ijzer.
    Beterschap en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of misschien Floradix? Daar zitten ook veel vitaminen & mineralen in.
      Sterkte!

      groetjes, Rosa

      Verwijderen