Totaal aantal pageviews

woensdag 12 september 2012

Nog 2 nachtjes slapen......

En dan gaan we op vakantie!!!
Heerlijk, iedereen is zo'n beetje terug en wij mogen nog.

Heb afgelopen week flink in de lappenmand gezeten. Een fikse verkoudheid, maar gelukkig op z'n retour.
Vanochtend wel even met de huisarts gebeld om te vragen of ik nog voorzorgsmaatregelen moest nemen voor het vliegen. Mijn holtes zijn nog niet helemaal vrij, dus zal ook niet kunnen klaren in het vliegtuig (heb ik altijd al wat moeite mee, maar nu nog meer!).
Advies was neusspray. Heb dus spray met xylomethazoline. Hopelijk gaat het daarmee goed en heb ik niet teveel last van mijn oren straks.
Door het ziek zijn ben ik ook nog niet echt bezig geweest met inpakken, ook dat moet dus nog gebeuren.
Terwijl ik dit schrijf raak ik er wel een beetje van in de stress.....

Maar nog 2 nachtjes en dan heerlijk ontstressen met zon zee en strand!!! En af en toe een mooie wandeling over het eiland. Héérlijk.

Ik zie jullie weer in oktober (klinkt dat ver weg he?)


Plaatje weeweewee

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen