Totaal aantal pageviews

donderdag 23 augustus 2012

Even weer een teken van leven mijnerzijds...

Uiteraard lurk ik nog steeds bij iedereen, maar het schrijven op mijn eigen blog blijft aardig achter...

afbeelding van het www

Hoe is het met iedereen???

Ik schreef een tijdje terug over onze vriezer die de geest leek te geven, maar gelukkig heeft het ontdooien van de 'no-frost' vriezer aardig geholpen! Zolang we dit twee keer per jaar doen zal het beessie het vast nog even uithouden!

Voor wat betreft het aflossen van de hypotheek.........
Ik heb contact gehad met de hypotheek verstrekker, zij hebben nu zelf op de site staan dat je maandelijks kan aflossen met een minimum bedrag van €25,- per maand. Er stond niks over éénmalig of een aantal keren per jaar iets aflossen, dus heb maar even contact gezocht.
Ze belden netjes terug met uitleg. Het mag dus gewoon wel. Heb het rekeningnummer en overige details gekregen en we mogen zelf weten wat we wanneer willen aflossen!
Maar door het kl*te weer van een tijd terug zijn we toch een vakantie gaan boeken die aardig wat centjes gaat kosten, dus de €5000,- die ik in een van mijn eerste blogs van dit jaar wilde aflossen, die gaan we never nooit niet meer redden dus.
Maar dat geeft niks. Ik kijk gewoon wat nu wel haalbaar is en we gaan optimaal genieten van onze vakantie!

De ATB van manlief is er gekomen! En dus zijn we beide gestopt met roken.
Wat een opluchting is dat zeg, en scheelt bakken met geld.
Afgelopen weekend een feestje gehad en toen beide wel gerookt, maar de dag erna geen centje pijn om ze te laten liggen. Ze liggen hier nog steeds in huis voor een evt volgend feestje. Hadden ze zelf gekocht omdat ik niet van een ander wil bietsen als ik zo nodig moet gaan roken.

Ik blijf elke week netjes onder het boodschappenbudget van €80,-
Misschien is het een idee om dit dan naar beneden bij te stellen.

Pff tis een beetje een warrig blogje geworden, maar ik wilde even laten weten dat ik nog besta!
Ga geen beloftes doen over wanneer weer een blog, maar hopelijk tot gauw!

2 opmerkingen: