Totaal aantal pageviews

vrijdag 15 juni 2012

Druk in mijn hoofd

Ik ben erg druk in mijn hoofd.
Ik wil consuminderen, we willen verbouwen, we willen op vakantie (mede door het slechte voorjaars/zomerweer), ik wil het huishouden op de rit krijgen, ik wil ander werk, ik wil weer studeren, ik wil, ik wil, ik wil!
Ben er vreselijk druk mee in mijn hoofd wat ik nu precies wil, maar erg komt niks effectiefs uit.
Sommige van bovengenoemde dingen spreken elkaar ook tegen. En ik weet even niet meer wat ik moet/ echt wil.

http://www.deondernemer.nl/wetenschap/499694/Druk-druk-druk-in-het-hoofd.html

Toch ook iets positiefs. Manlief mag weer via het fietsplan van het werk een nieuwe fiets en wil graag een ATB hebben. Hij heeft aangegeven dat als die fiets er is hij ook wil gaan stoppen met roken!
Ik hoop dat het lukt, want dan lukt het mij ook!!!!
En dat bespaart een hele hoop centjes......

3 opmerkingen:

  1. probeer je te focussen op een doel, eentje die enigzins haalbaar is, want als je teveel ineens wilt komt er meestal van helemaal niets ook maar iets terecht, terwijl als je een doel kunt realiseren je met veel meer energie kunt focussen op je volgende doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh dat heb ik nou ook, alles willen. Er gebeurd ook niet zoveel als ik zou willen. Fijn dat jullie gaan proberen te stoppen met roken. scheelt weer een heleboel geld!! En nog goed voor je gezondheid ook. groetjes Vlinder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook van alles en kom tot niets. Ik wil weer gaan leren, ik wil ander werk, ik wil meer vrij zijn en meer van het leven genieten en vaak weet ik ook weer niet wat ik wil. Ik heb mijzelf een time-out gegeven tot eind van het jaar. Ik zie wel, ik wil alleen maar even genieten en rustig aandoen en dan komt hoop ik de rest vanzelf

    BeantwoordenVerwijderen