Totaal aantal pageviews

zondag 15 april 2012

Zomerjas

Ik heb een zomerjas, (nep?)leer, die ik ooit eens gekocht heb bij de vee-en-dee. Inmiddels draag ik deze jas al bijna 8(!) jaar. Nu begint hij toch echt slijtage te vertonen, dus is het wel eens tijd voor een andere.
Heb eerst eens online gekeken wat er allemaal te koop is. Ik moet eerlijk zeggen, mijn smaak zit er niet bij helaas. Bovendien kosten de jassen die ik enigszins wel leuk vindt me een rib uit mijn lijf!

Dus ik heb de stap genomen en eens op MP gekeken.
Heb een jas gevonden die ik denk ik wel leuk vindt en het kost me inclusief verzendkosten nog geen €17,-
Mocht het nu een complete miskoop zijn, dan gooi ik em zo weer op MP!
Het geld is overgemaakt, dus ik hoop de jas deze week te mogen ontvangen!
Wie had dat gedacht dat ik een jas op MP zou vinden.
2 jaar geleden zou het niet eens bij me op zijn gekomen om het te doen!

Ik hoop van harte dat het een leuke jas is. Ik hou  jullie op de hoogte!


3 opmerkingen:

  1. Leuk! Doe je een foto als de jas er is? Ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat ie morgen cq overmorgen binnenkomt, dan zal ik ff foto posten!

      Verwijderen
  2. Ik vind het zelf heel moeilijk om over iets zoals kleding te beslissen van een foto, soms valt iets te groot of juist te klein, valt de kleur tegen enz. Ik koop afgeprijsde kleding aan het einde van het seizoen voor het volgende jaar. Ben daar heel tevreden over en ik hou het goedkoop, ook ga ik op pad met Koninginnedag. Hoop dat je jas leuk is!

    BeantwoordenVerwijderen