Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 april 2012

Ik ben er nog!

En we zijn alweer bijna een maand verder sinds mijn vorige logje.
Op zich heb ik niet heel veel zinnigs te melden. Ik lees braaf elke dag alle blog-updates en geniet van de blogs van andere mensen.
Ben druk op het werk en thuis zijn we aan het bedenken of we een smak geld zullen uitgeven aan het plaatsen van T.respa in plaats van het hout wat nu om het platte dak zit.

Merk ook dat door het mooie weer van een tijdje terug, ik nu wat meer down ben nu het niet zo heel mooi meer is. Ik heb behoefte aan zon en warmte!!!

Het is een beetje een rommelig stukje geworden, maar wilde toch even laten weten dat ik er nog ben!

2 opmerkingen:

  1. Trespa hadden wij ook langs het platta dak bij onze vorige woning. Ideaal, 2 x per jaar een sopje langs halen en nooit meer een lik verf nodig. Ik kan je trespa aanraden.
    Leuk weer iets van je te horen, uhhh... lezen.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen