Totaal aantal pageviews

donderdag 8 maart 2012

Van alles wat

Helaas is de eerder genoemde sollicitatie op niks uitgelopen.
De zonnige kant ervan is dat ik wel weer meer energie in mijn huidige baan wil stoppen.
Er zijn weer wat veranderingen waardoor mijn motivatiepeil weer wat omhoog is gegaan. De collega waar ik nauw mee samenwerk met afdelingsoverstijgende taken is ook blij dat ik niet wegga.

Verder is manlief eigenlijk al heel de week ziek. Maandagavond had hij buikpijn en de hele nacht op de wc doorgebracht. Het is niet het typische beeld van buikgriep, want dat is vaak met 2 dagen wel over.
Nu ligt hij weer op bed en eigenlijk heeft hij de afgelopen dagen alleen maar geslapen.
Zelf ben ik nu 2 daagjes vrij. Het weekend  moet ik weer werken.
Vandaag ga ik met zoonlief maar regelmatig van de zon genieten buiten, alhoewel de ramen aan de binnenkant ook wel eens gewassen mogen worden. Dat is onderhand ook wel een jaar geleden gedaan (bloos bloos).
Tja, zal nooit een echt goede huisvrouw worden vrees ik!

Deze week waren we toe aan nieuwe opzetborsteltjes voor de tandenborstel, maar die dingen zijn in de winkel echt schreeuwend duur.
Heb nu online 10 besteld (en al gekregen) voor maar €29! Dit is inclusief verzendkosten.
Wat dat betreft ontdek ik kopen via het www steeds meer. Vaak is het goedkoper om online te kopen dan in de winkel.
Wat bestellen jullie allemaal online wat goedkoper is dan in de winkel?

En nu ga ik eerst eens de administratie bijwerken!

Tot later!

1 opmerking:

  1. Die opzetborsteltjes zijn inderdaad afschuwelijk duur. Ik probeer ze altijd in een aanbieding te halen. Maar ja, ze zeggen wel dat je tanden er schoner van worden dus ik heb het er voor over.

    BeantwoordenVerwijderen