Totaal aantal pageviews

maandag 6 februari 2012

Winterse wandeling en meer

Gisteren een heerlijke winterse wandeling gemaakt rondom Anloo:

Het Anlooër omloopje heette de route. Lekker met kindje lief en een vriendin heerlijk gewandeld!

Morgen lekker een mamma dagje. Had nog wat uren van vorig jaar staan en die heb ik nu opgemaakt door morgen vrij te nemen. Kindje naar de crèche en mamma en 'to-do-list' waar je U tegen zegt!
Gelukkig heb ik vandaag tussen de bedrijven door ook al wat kunnen doen van deze lijst, dus wellicht blijft er ook nog wat me-time over!
Sommige dingen zijn gewoon wat lastiger uit te voeren als er een aandachtvragend kindje rondstuitert. Dus morgen eindelijk weer eens goed de dweil door het huis!

Er zijn ondertussen ook al weer aardig wat dingetjes verkocht op MP. In het potje zit nu €52,50, niet slecht dacht ik zo. Zijn er goed mee bezig.
Vandaag ook een potje in gebruik genomen waar het huishoudgeld wat over is in gaat. Zodra het een wat groter bedrag is kan ik het afstorten bij de bank of gebruiken en dan geld van de betaalrekening naar de spaar sluizen. 

Ik lees op veel blogjes dat mensen hun spaargeld onderverdelen in categorieën. Bv buffer, auto, vakantie.
Mijn vraag is, kun je dat instellen op je rekening of houden jullie dat bij in een bestandje oid?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen