Totaal aantal pageviews

dinsdag 7 februari 2012

Druk dagje

Zit nu even lekker met een kopje koffie rond te kijken in blogland.
Vanochtend manlief naar het werk gebracht en kindlief naar de crèche.
Daarna door naar huis, want de was die ik in de masjien had gedaan moest opgehangen en de volgende was er weer in. Meteen de droge was opgevouwen en weggelegd.
Daarna door om een boodschappenlijst te maken en boodschappen doen bij de L*dl en de Appie.
Teruggekomen de boodschappen opgeruimd en de tweede was ophangen. Zolder hangt nu alweer mooi vol met wasgoed en kan morgen weer leeggehaald worden.
Tussendoor nog even de planten bewaterd in huis, was ook weer hard nodig.....
En nu dus even uitrusten onder het genot van een kopje koffie.
Straks nog beneden en boven stoffen, zuigen en dweilen en tot slot nog even de administratie bijwerken.
Dan is het wel tijd voor het middageten en wellicht even een powernapje.

Grote voordeel van zo hard aan het werk zijn is dat de verwarming maar op 17 graden hoeft te blijven. Straks komt het zonnetje er bij en dan zal ie helemaal wel afslaan.

Ik las op diverse blogs dat het gasverbruik zo hoog is. Ik kijk het verbruik na via de manager van Ess*nt. En het bedrag wat wij terugkrijgen volgens de eindafrekening die we in april mogen verwachten, stijgt alleen maar! Toch bijzonder.

De koffie is op, ik ga de stoflap en stofzuiger er even bijpakken!

Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Ik maak me niet zo druk om het gasverbruik. Het ene jaar heb ik mazzel, het andere pech. Ik heb zelf vorige week ons maandbedrag verhoogd met 15 euro. Voor de zekerheid. Ik zie het volgend jaar wel :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb het eigenlijk niet bijgehouden, maar woon gelukkig in een klein appartementje wat goed geisoleerd is. Zal hier ook wel meevallen. S'avonds doen we namelijk de cv uit en s'ochtends is het niet kouder dan 18 graden in huis. Prima te doen :)

    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto heb je er bij gedaan! Die spreekt boekdelen. Maar inderdaad, houdt al die huishoudelijke arbeid je warm.

    BeantwoordenVerwijderen