Totaal aantal pageviews

dinsdag 17 januari 2012

YES!!

In het kader van bewust consumeren/consuminderen, zijn we al een aantal maanden op zoek naar een vrieskast voor in de bijkeuken.
Toen we deze keuken kochten hebben we er geen vriezer in laten bouwen, omdat we deze graag in de bijkeuken wilden hebben.
Helaas voor ons kost een beetje vrieskast nieuw al gauw 400/500 euro!
Dus op speurtocht op marktpl**ts. Af en toe een mooie koop gezien, maar telkens net te laat! Of mensen die niet reageren, heb ik ook zo'n hekel aan!

Maar gisteren werd er een 2 jaar oude AEG aangeboden in perfecte staat.
Gelijk gemaild en er werd vandaag over teruggebeld. Meneer ging eerst niet akkoord met ons bod, totdat ik hem wees op het feit dat een soortgelijke vriezer nu nieuw net zoveel moet kosten als dat hij er voor wilde hebben!
Hem uitgelegd dat wij daar de helft van boden en hij zou er over nadenken.
Kreeg dus net een telefoontje dat we hem woensdag avond mogen komen ophalen!
Eindelijk kan ik wat meer voorraad invriezen!
En ons eigen vriezertje kan op marktplaats uiteraard. Al met al hoop ik dus vrij goedkoop een grotere vrieskast te krijgen.

Voor wat betreft mijn vorige blogje, over het dilemma, ik ga wel schrijven. Heb vandaag contact gehad met de instelling en alles klonk heel veelbelovend. Mocht ik wel aangenomen worden en ik twijfel nog, dan kan ik het altijd nog afzeggen, toch?

1 opmerking:

  1. Goed dat je gaat solliciteren! Wie niet waagt tenslotte? ;)

    Succes! I'll keep my fingers crossed...

    BeantwoordenVerwijderen