Totaal aantal pageviews

maandag 2 januari 2012

Tijd vliegt en boodschappenlijst.

En we zitten alweer in 2012.
Toen ik nog een klein meisje was kreeg ik voor mijn gevoel de tijd niet om, alle dagen duurden zo lang! Terwijl alle volwassenen om me heen altijd opmerkingen maakten in de trant van 'waar blijft de tijd'?
En nu voelt het inderdaad alsof de tijd echt vliegt. Had nooit gedacht dat ik het zelf ook zou ervaren.

Ben vanmiddag bezig met een boodschappenlijstje.
Ik lees op veel blogs over mensen met een basisvoorraad, maar ik vraag me af, wat zit er in die basisvoorraad?
Heb zelf altijd melk en koffie op voorraad, maar dingen als bv tomatenpuree dan weer niet.
Willen jullie je voorraad met mij delen? (Spreekwoordelijk dan he ;p)

2 opmerkingen:

  1. Ik zet mijn lijst wel in mijn volgende blogje oke! fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil best neerzetten wat ik altijd in huis heb qua eten/drinken en keukenbenodigheden. Komt ie....

    -suiker-thee-koffie-koffiefilters-bloem-zelf.rijzend bakmeel-bakboter-roomboter-rozijnen-bladerdeeg-macaroni-spaghetti-rijst-tomaten puree-gezeefde tomaten-tomatenblokjes-bouillonblokjes-citroensap-eieren-spekreepjes-uien-knoflook-aardappels-kaas-sambal-ketjap-heel veel soorten kruiden van de toko-diepvriesdoperwten-soepgroenten-blikken groenten-huishoudfolie-diepvrieszakken-pindakaas-jam-appelstroop-ontbijtkoek-bamisoepjes-zonnebloemolie-mostert-mayonaise-azijn-olijfolie-kroepoekvellen-gebakken uitjes-rookworsten-knackerbrood-beschuit-paneermeel-broodjes bapao-rode en groene pepers-mostert-ketchup-mayo-zakjes gist-houdbare melk-zakjes voor pudding-vermicelli-vuilniszakken-afwasmiddel-allesreiniger-keukenrol en allesreiniger.

    Groetjes Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen