Totaal aantal pageviews

woensdag 11 januari 2012

Spaarprogramma's

Via dit blog zat ik weer na te denken over de spaarprogramma's waar ik aan deelneem op het www.
Deze staan hiernaast ook in de kantlijn. Het zijn moneymiljonair en euroclix.
Ik heb via moneymiljonair ook onze zorgverzekering afgesloten, kon gelijk €37,50 uit laten betalen daarna!
Wij willen voor de overige verzekeringen ook graag overstappen en zullen dit dan ook via één van deze sites doen! Toch fijn als je er geld voor krijgt.


Naast deze twee spaarprogramma's doe ik ook nog mee met mysurvey. Deze site verstuurt enquetes van bv fabrikanten over bepaalde producten die ze verkopen/willen gaan verkopen. Hiermee verdien je punten die je om kunt zetten naar digitale of papieren waardebonnen van diverse winkels. Of je doneert aan een goed doel. Heb al 2x een bon van 10 euro voor de bl*kker gekregen inmiddels en 1 vvv bon van 5 euro. Mocht je interesse hebben, dan mag je me altijd een mailtje sturen. Dan kan ik je aanmelden. JesCK @ gmail . com en verdien ik er ook nog wat aan!

Ook moneymiljonair en euroclix hebben regelmatig enquetes waar je meer mee kan verdienen. En dan bedoel ik niet die vragenlijsten waarbij ze je telefoonnummer en alles willen weten! Deze vul ik nooit in. Zit niet te wachten op telefoontjes van diverse bedrijven. 

Al met al heb ik denk ik wel al aardig wat verdiend. Heb het helaas niet bijgehouden (stom!)

Mocht iemand nog geen lid zijn van euroclix of moneymiljonair, voel je vrij om je via mijn links aan te melden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen