Totaal aantal pageviews

donderdag 26 januari 2012

En weg is ie!

Zowel de vriezer, als de sollicitatiebrief.

De vriezer is verkocht aan een collega van manlief, mocht hem voor een vriendenprijsje overnemen.
Dus weer iets meer ruimte in de bijkeuken. Het keukenblokje moet nu nog op maat gezaagd en het bijbehorende blad, en dan is dat af! Heerlijk veel opslagruimte.

Vandaag ook de sollicitatie de deur uit gedaan. Heb er sinds mijn vorige blogje op zitten broeden.
Sindsdien de brief 3 keer herschreven.
Als ik voor een ander een brief schrijf ben ik bij wijze van spreken binnen 5 minuten klaar, en wordt men ook aangenomen n.a.v. die brief!
Maar als het dan voor jezelf is, dan lijkt het toch moeilijker.
Daarom vandaag maar in PDF gezet en de hele handel verstuurd, onder begeleiding van een net mailtje natuurlijk. Ik zit in de luxe positie dat ik niets te verliezen heb, dus mag eigenlijk niet klagen.
Maar toch wil ik jullie vragen om te duimen!

4 opmerkingen: