Totaal aantal pageviews

zaterdag 21 januari 2012

Budget en keuken

Afgelopen week ben ik aardig uitgekomen met mijn boodschappen budget van €80,-
Van dit geld moet ik ook luiers ed kopen voor onze kleine grote man.
Heb ongeveer €55,- uitgegeven en moet alleen morgen nog even wat magere kwark halen voor mijn dieet.
Dus dat gaat helemaal goed komen! (Ben trouwens al 3 kg afgevallen!)

Ik lees veel mee met ander blogs over besparen en consuminderen en lees daar nu over het zero-based-budget.
Wellicht is dat ook wat voor ons als ik de financiën nu eens een keer op orde kan krijgen.
Het is deze maand, tot nu toe, voor het eerst gelukt om niet rood te staan. Regelmatig gebeurde het dat ik zo actief bezig was met spaargeld overboeken dat er te weinig op de rekening bleef staan voor de (vaste) lasten.
Deze maand dus niet! En bovendien komt dinsdag het loon al weer binnen! Hierbij zit nog een declaratie van €155,- voor een werkgerelateerd congres, dus dat kan ik wel zo doorsluizen.

Dinsdag ochtend komt nog de tegelzetter om het wandje af te maken in de keuken. Onze tegels zitten er dan eindelijk in! Het ziet er erg gelikt uit, al zeg ik het zelf.


Maar oordelen jullie zelf maar! :)
Boven de tegels moet het nog geverfd worden, zijn nog niet helemaal over de kleur uit, tips zijn welkom! :)

De nieuwe tweedehands vriezer gaan we dit weekend op zijn plaats zetten en dan kunnen we weer wat groter, en hopelijk goedkoper, inslaan.
De oude vriezer is al verkocht aan een collega van manlief voor een vriendenprijsje en wordt komende week ook opgehaald.

Morgen en maandag ga ik echt even zitten om mijn sollicitatiebrief te schrijven.
Voor een ander schrijf ik vaak zo even een brief, maar op één of andere manier lukt me het tot nu toe nog niet zo. Maar ik wil hem toch echt de deur uit doen komende week.

Kortom, wordt een druk weekje tussen de diensten door!
Fijn weekend nog allemaal!

2 opmerkingen:

  1. De keuken ziet er super strak uit, leuk hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave tegels! Ik zou gaan voor heel zacht zeegroen. Mijn lievelingskleur.

    BeantwoordenVerwijderen