Totaal aantal pageviews

vrijdag 30 december 2011

Laatste loodjes 2011, 52 doelen 2012?

Vandaag mijn laatste dag van 2011 gewerkt.
Het was net als gisteren beredruk! Moet maar zo denken dat ik weer hard gewerkt heb voor mijn centjes.

Manlief heeft vandaag lekker oliebollen gebakken en het huis wat aan kant gemaakt. Ook wel lekker!
Kleine man ligt, na een behoorlijke strijd, eindelijk op bed. Op het dagverblijf was meneer zo druk dat hij geen tijd had om te slapen en dat heeft natuurlijk zijn uitwerking pas als hij weer thuis is......

Heb ook al een aantal goede voornemens voor 2012.
1. Proberen een brusje te verwekken
2. Zolang 1 niet 'lukt', afvallen
3. Sparen
4. Me minder druk maken om onbelangrijke dingen
5. Meer genieten
6. Meer bloggen
7. Me aan mijn goede voornemens houden.

Nu ik dit zo opschrijf denk ik dat ik ook wel aan 52 doelen kan komen zoals in de vele blogs wordt beschreven die ik volg.
Daar ga ik me in mijn vrije dagen even over buigen.

Ik ga meteen van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een goed, gezond en gelukkig 2012 te wensen.


Het is een beetje een rommelige blog geworden, sorry daarvoor.
Tot volgend jaar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen