Totaal aantal pageviews

woensdag 21 december 2011

Kerstboodschappen

Voor de verandering zijn we dit jaar al eens op tijd begonnen met het inslaan van boodschappen voor de feestdagen.


Omdat zowel ik als manlief met kerst moeten werken hebben we besloten om kerstavond bij ons te vieren met familie. Iedereen neemt wat hapjes mee zodat we een soort buffet hebben voor de hele avond.
Wij maken zelf 2 á 3 hapjes en een toetje en verzorgen het drinken.
Gisteren heb ik de meeste boodschappen gehaald bij de L*idl. Waaronder 8(!) flessen wijn. En ik was krap 60 euro kwijt!. Dat vind ik wel een persoonlijk record in vergelijking met andere jaren. Gisteravond nog wel bij de J*umbo voor 25 euro wat bij moeten halen, maar het totaalbedrag ligt dus onder de 100 euro! En dat is ook inclusief ontbijt voor 7 mensen.
Ik besef me wel dat veel mensen voor nog minder hun kerstdagen door kunnen komen, maar een persoonlijke overwinning is ook een overwinning, toch?

Hoe brengen jullie de kerstdagen door?

2 opmerkingen:

  1. Aangenaam kennismaken!
    Leuke blog heb je.
    En om maar bij je stukje te blijven, ik ben het helemaal met je eens..sterker nog, persoonlijke overwinning is de enige overwinning meestal omdat die nog wel eens blijven hangen.
    Groetjes Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zet je in mijn leeslijst en ik ga meekijken in je zee van gedachten. Laterrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen