Totaal aantal pageviews

zaterdag 17 december 2011

Goede voornemens

En nummer 1  is het proberen blijven bijhouden van dit blog!

Over de rest moet ik nog even goed nadenken. Het zal in ieder geval wel weer neerkomen op afvallen, conditie opbouwen en alle andere geijkte voornemens.
Maar dat mag de pret niet drukken.

Hier is ondertussen heel veel gebeurd.
De nieuwe keuken zit erin, alleen de wanden moeten nog afgewerkt worden.
Onze kleine grote man wordt ondertussen al een echte jongen!
Ben nog zwanger geweest, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn.
Een overledene in de nabije familie.
Dat waren denk ik wel ongeveer de belangrijkste dingen wat ons zo heeft beziggehouden hier.

Naast dat ik hier niet veel heb geschreven het afgelopen jaar, heb ik wel alle blogs die ik volg trouw gelezen. En met veel plezier mag ik wel zeggen! Top!

Hopelijk mag ik hier ook weer wat volgers verwelkomen die het de moeite waard vinden om mijn blog te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen