Totaal aantal pageviews

zondag 22 mei 2011

Veel leuke dingen....

Veel beleefd en ga nog veel beleven komende dagen.
Allereerst ben ik een supertrotse mamma, onze zoon kan zelf gaan staan! Hij is er zelf nog niet heel blij mee, want het weer gaan zitten heeft hij nog niet begrepen.
Maar gelukkig reageren pappa en mamma wel als hij heel hard begint te huilen.

Ik had op mijn werk het gevoel dat ik een beetje stil stond. Wil zelf graag wat doorgroeien en mezelf uitdagen, maar echt gelegenheid had ik daar niet voor. Tot ik het aanbod kreeg om te starten met een nieuwe opleiding intern. Het gaat daarbij om wetenschappelijke publicaties op hun validiteit te beoordelen. Erg leuk, en hier ben ik dan ook al een tijdje mee bezig. 7 juli rond ik dit af.
En tot mijn grote verrassing kwam mijn leidinggevende 2 weken terug met een 'cadeautje' aan zetten.
Ik mag voor een (nog te starten) onderzoek op de afdeling 2 dagen naar zuid Europa om hierin geschoold te worden! Dat is natuurlijk helemaal super!! Heb er ook heel veel zin in, enig nadeel is dat ik een praatje in het Engels moet houden. Ach dat zal zich toch ook wel weer redden?

Afgelopen week kregen we het geld van de belastingdienst ook al op de rekening gestort!
Dus de spaarrekening is ook weer wat gegroeid. Hadden vorige maand namelijk de auto betaald (hadden 200 dagen uitstel van een actie) dus er was al weer 6000 euries afgegaan.....
Dinsdag wordt het loon met het vakantiegeld gestort en ook dit gaat linea recta naar de spaarrekening!
En als het dan een beetje meezit hoeven we voor de keuken die in week 40 komt, geen geld meer te lenen van schoonouders! Wat een heerlijk gevoel.

Ook een uitbetaling van Money miljonair is al weer aangevraagd.
Mocht je ook lid willen worden van money miljonair, voel je vrij om dit via mijn link te doen. Hier krijg ik dan ook weer parels voor.
Voor Euroclix blijf ik nog even klikken, kan al laten uitbetalen, maar als ik nu doorspaar krijg ik meer geld voor mijn clix!

Ik moet ook zeggen dat ik steeds vaker geld overhoud van het boodschappen budget. Dit gaat ook naar de spaarrekening trouwens en het kleingeld in een niet te openen spaarpot.
Het valt me wel tegen dat verse groenten soms echt duur zijn.
Neem bijvoorbeeld de asperges, ze zijn er weer! En erg lekker, maar voor 2 personen kost het 2,69 (is het ook nog een aanbieding!).
En verder is het aanbod verse groenten bij de supermarkt niet echt divers.
Hoe is jullie ervaring daarmee?

Fijne zondag!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb vorige week asperges op de markt gekocht voor een prikkie.
    Ik kreeg voor €5.oo een tas met wel 3 of 4 kilo mee. Deze asperges waren niet gelijkmatig van vorm. Krom of niet dik genoeg, noem maar op.
    Als je ze kookt merk je natuurlijk niks van krom, want dan worden ze min of meer flexibel.
    Ik heb ze allemaal geschild en gekookt en toen ingemaakt in mijn verzamelde lege potten. Heerlijk en makkelijk.
    Lieve groet uit de casa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!

    Bedankt voor je reactie op onze blog. Jouw blog ziet er ook goed uit... alleen zie ik geen nieuwe berichten... klopt dat??

    Groetjes, Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mij volgt! Ik ga jou volgen als je dat goed vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Daantje, dat klopt. Maar zoals je wellicht hebt gezien heb ik mijn leven reeds gebeterd!
    @ vlierbloesem, tuurlijk vind ik dat goed!
    Leuk zelfs

    BeantwoordenVerwijderen