Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 maart 2011

Verjaren en schoonmaken....

Hier weer eens een berichtje van mijn kant.
Druk gehad afgelopen week, veel werken om nu een paar dagen vrij te kunnen zijn, want onze baby is gisteren officieel een dreumes geworden......

1 jaar alweer, en alle cliché's kloppen tot nu toe wel. Het gaat echt vreselijk hard.
Gelukkig is hij liever lui dan moe en staat/loopt hij nog niet. Ook kruipen doet hij niet echt, schuift alleen wat op zijn buik door de kamer. Dus wat dat betreft blijft hij nog even mijn baby....
Gisteren dus het huis vol visite en zondag voor de rest van de familie/vrienden.
Druk voor zowel kind als papa en mama. PFFFFFFFFFFFFFFFFF
Vandaag gelukkig lekker rustig dagje. Huis weer aan kant maken van gisteren en vanavond komen de buren op de koffie/borrel.
Dat hoort er dan ook weer bij als je in een dorp woont.

Al met al zijn het dan ook niet de meest consuminderige dagen hier...
Probeer met de dagelijkse boodschappen wel binnen budget te blijven, maar voor de verjaardag redt ik het er niet mee. Wil toch wat extra's doen voor zijn eerste verjaardag.
Hij heeft tenslotte maar 1x zijn eerste verjaardag!

Las laatst ook bij iemand op de blog (weet niet meer bij wie, sorry) iets over een planning mbt het huishouden. Een soort van schema zeg maar.
Moet zeggen dat het mij nog steeds niet lukt om dit systematisch aan te pakken. Heeft ook te maken met mijn wisselende diensten natuurlijk, maar zou toch graag een schema hebben wat er dagelijks/wekelijks/maandelijks zou moeten gebeuren.
Heeft iemand hiervoor de gouden tip????

3 opmerkingen:

  1. Kijk eens op deze site: http://hetgezelligehuishoudclubje.clubs.nl/. Als het goed is kun je je ook aanmelden voor een wekelijkse nieuwsbrief met een overzichtje wat er in die week zou moeten gebeuren.

    Gefeliciteerd met de kleine, hopelijk hebben jullie een hele mooie dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi JCK,

    Is er ook ergens een link of een emailadres waar ik contact met je op kan nemen? Ik ben van het tijdschrift Kinderen en we vinden je blog leuk! Daar wil ik je even over spreken...
    Groetjes,
    Sanne Meulman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. p.s. Je kunt ook contact opnemen met mij op s.meulman@sanoma-uitgevers.nl Zou je dat zsm willen doen? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen