Totaal aantal pageviews

dinsdag 18 januari 2011

Weekmenu week 3

Maandag: spaghetti
Dinsdag: aardappelen + groenten + vlees
Woensdag:  aardappelen + groenten + vlees
Donderdag:  aardappelen + groenten + vlees
Vrijdag: diepvries (late dienst)
Zaterdag: diepvries (late dienst)
Zondag: soep (late dienst)


Boodschappen voor week 3:

Winkel
Product
Prijs/stuk
AH
Babyvoeding
6,49
AH
Yoghurt (volle)
0,59
AH
Yoghurt (mager)
0,49
AH
Sunlight afwasmiddel
0,80
AH
Sanex douche
1,30
AH
Rundertartaar (4 stuks)
1,70
AH
Milner kaas 30+
3,57
AH
Eierkoeken
0,99
AH
Liga 2e stap
1,28
AH
Witlof (0,4 kilo)
0,89
AH
Lipton thee (4 doosjes)
1,48
AH
Tissues
1,16
AH
Broccoli (0,47 kilo)
0,93
AH
Retour emballage
-0,25
Lidl
Bananen (0,7 kilo)
0,90
Lidl
Gouda kaas (kilo)
4,19
Lidl
Lente uitjes
0,89
Lidl
Kiwi gold (schaal)
1,89
Lidl
Mango
0,49
Lidl
Wortels (1 kilo)
0,69
Lidl
Bleekselderij
1,19
Lidl
3 bolletjes leverpastei
0,65
Lidl
Halvarine
0,45
Lidl
Zilveruitjes
0,37
Lidl
Knackebröd
0,75
Lidl
Krentenbollen (8stuks)
0,79
Lidl
Brood
0,79
Lidl
Vuilniszakken
0,75
Kruidvat
Billendoekjes
19

Dit betekent dat we nog €18,55 over hebben voor de rest van de week! 
En volgens mij hoeven we niks meer te halen, dus dat komt wel goed.

Voor wat betreft het afvallen, ook dat gaat gestaag door! Heerlijk.

Ook had ik boeken op bol.com gezet, maar helaas kost het me meer om te versturen dan dat het daadwerkelijk oplevert. Dus de romans er weer af gehaald en toch maar eens kijken wat onze studieboeken doen. Er zitten een aantal behoorlijke bedragen bij! Erg fijn, dan kun je nog eens een keer de verzendkosten betalen :) Nu maar hopen dat er nog mensen zijn die ze kunnen gebruiken.
Hier laat ik het bij, baby wil graag eten.
Fijne dag..!

2 opmerkingen:

  1. Hoi JCK, ik vond je blog via de statistieken op mijn blog! Leuk dat je ook zo bezig bent met consuminderen, succes ermee en ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik begon me al af te vragen of mensen mijn blog wel lezen.
    Dus bedankt dat je een reactie hebt geplaatst. Dan weet ik zeker dat in ieder geval 1 persoon mijn blog leest ;)

    BeantwoordenVerwijderen