Totaal aantal pageviews

woensdag 19 januari 2011

Vakantiekriebels

Ze zijn er weer, de vakantiekriebels.
Op zich ook niet zo gek, aangezien ik de wereld aan reclame mails krijg van touroperators.
We hebben gisteren even ons prioriteiten lijstje langs gelopen en toch staat de vakantie op nr 1.
We willen erg graag in het najaar naar de zon. Liefst zo lowbudget mogelijk natuurlijk.
Dus was al wat aan het rondkijken naar vakanties, maar het is nog steeds erg duur!
Of misschien wil ik wel weer eens voor een dubbeltje op de eerst rang zitten (zou niet de eerste keer zijn, maar dat is toch ook een vorm van consuminderen ;))
Ik vind het dus heel moeilijk om de knoop door te hakken.... Komt er nog bij dat we toch op het vakantiegeld moeten/willen wachten voor we wat kunnen boeken.
Hoe doen jullie dat? Gaan jullie op vakantie? Waarheen?

Ik heb vorige week een mail verstuurd aan Pickwick met een klacht over de touwtjes die niet vastzaten aan het zakje! Erg lastig thee zetten. Kreeg gisteren een mailtje terug dat ze een doosje thee gaan opsturen omdat er inderdaad wat met de machine aan de hand was! Dat is nog eens service.

Even een update van mijn S. Bakker avontuur. Ben inmiddels 5 kilo afgevallen! Dat schiet dus erg goed op! En het is heel goed bij te houden! Enige nadeel is dat ik het nu erg koud heb, de hele dag door. Heb de verwarming al iets hoger staan, maar het heeft nog geen effect. Moet het maar op de koop toe nemen denk ik.
Hier laat ik het weer even bij voor vandaag.

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen