Totaal aantal pageviews

maandag 10 januari 2011

Goede voornemens

Ik had al eerder geschreven over mijn voornemen om te starten met het S.Bakker dieet.
Dit gaat tot nu toe erg goed. Geen idee of ik al afgevallen ben, maar het is prima vol te houden. Er staat nog van alles lekkers in huis, maar ik ben sterk!
Daarnaast wil ik graag snel de spaarrekening vullen. Mijn voornemen hiervoor is om dingen die we al lang niet meer gebruiken/nodig zijn op marktplaats te zetten.
Ik ben er zelfs al mee begonnen. Heb mijn trouwjurk erop gezet!
Hoe leuk het ook mag zijn om zoiets te bewaren, ik doe er toch niets meer mee. Dus ik heb em erop gezet, wel in het achterhoofd houdend dat ik er een goede prijs voor wil hebben.

Ook is de eerste uitbetaling van moneymiljonair aangevraagd. Dus ook daarmee ben ik nu aardig op dreef. Doe braaf elke dag mee met de bingo om kans te maken op 100, 200 of zelfs 300 euro. Niet geschoten altijd mis.
Ook bij Euroclix begint het aardig op te schieten. Ik had al een leuk bedragje, maar moest het zonodig inzetten om meer clix te verdienen, waardoor ik het was verloren (verkeerd voetbalwedstrijden voorspeld :( )
Maar goed, toch in 1,5 maand al weer op de 6 euro! Tikt lekker aan zo!

Ik twijfel nog een beetje of ik onze boeken ga verkopen op bol.com.
Op zich gaat dat vrij snel, maar ben bang dat ik daar spijt van krijg. We zijn namelijk allebei erg gek op boeken.
Maar op zolder liggen stof vangen heeft ook geen meerwaarde voor de boeken natuurlijk.
Binnenkort toch maar eens uitzoeken. Zal mijn serie van Harry P. bijvoorbeeld nooit verkopen. Maar wellicht zitten er ook nog boeken tussen die toch minder leuk zijn als we dachten.

En vanaf vandaag ga ik elke week weer geld pinnen voor het boodschappen doen.
Ik start met €80,- per week. Probeer dat een tijdje vol te houden en als we daar telkens erg veel van over houden dan zal ik het naar beneden bij stellen. Maar €80 moet toch ruim te doen zijn met 2 volw en 1 baby.
Hoe doen jullie dat? Ook een vast weekbedrag? En met hoeveel personen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen