Totaal aantal pageviews

maandag 3 januari 2011

Gelukkig en spaarzaam 2011!!!

Het nieuwe jaar is aangebroken!
Een jaar vol goede voornemens en spaardoelen!
Mijn eerste voornemen ben ik reeds begonnen. Vandaag gestart met het menu van mevrouw S. Bakker.
Mijn zwangerschaps kiloos zijn er nog steeds niet af en zelfs wat extra erbij met het verstrijken van de feestdagen. Dus ik moet weer op streng.
Ben al eens eerder blijvend afgevallen met dit dieet, dus hopelijk nu weer.

Daarnaast hebben we het geld wat we moeten betalen voor de auto al bij elkaar gespaard!
We hoeven dit pas ergens in juli ofzo te betalen, dus laten we het voor de rente nog maar even op de spaarrekening staan.
Dus de eerste spaargeldjes voor de keuken zijn ook alweer binnen. Heerlijk gevoel.

Nadeel is wel dat ik tijdelijk wat extra aan boodschappen moet uitgeven om het dieet trouw te blijven volgen. Van een aantal dingen zijn wel goedkopere alternatieven, maar niet van alles.
Gelukkig heeft één van de grootgrutters al wat dingen in de aanbieding (m*ln*r 30 + kaas 50%) Vraag me nu wel af of je kaas wellicht ook kan invriezen.... Weet iemand dat? Reacties zijn welkom!

Ook het energieverbruik gaat weer in de gaten worden gehouden. Kerstboom met lampjes is eruit en de extra koelkast voor de feestdagen staat ook weer werkloos.

Veel goede dingen in het vooruitzicht!
Hopelijk voor iedereen.

Tot gauw...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen