Totaal aantal pageviews

donderdag 16 december 2010

Essent

Zoals jullie wellicht hebben gezien, houd ik braaf ongeveer elke week de meterstanden bij. Hierbij kreeg ik telkens het bericht dat we geld terug zouden krijgen.
Nu vulde ik laats opnieuw de verbruiksmanager in en stond er opeens een verdubbeld maandbedrag....
Dat is raar, dacht ik, maar er was net onderhoud gepleegd aan de site, dus ik dacht nog aan een foutje.
Volgende dag opnieuw proberen, maar weer een verdubbeld maandbedrag.
Hmmm maar eens even achteraan bellen.
Om een lang verhaal kort te maken, hebben ze bij Essent 'vergeten' onze electriciteit mee te berekenen in het maandbedrag en ze dachten we verhogen gewoon het maandbedrag, dan trekt het wel weer recht.
Dit alles gebeurt dus zonder ons in te lichten! Dus als ik geen gebruik had gemaakt van de verbruiksmanager was ik er pas achter gekomen als het belachelijk hoge bedrag van onze rekening zou zijn afgeschreven.
Ik heb erg boos gereageerd naar degene die ik aan de telefoon had (hij kon er persoonlijk natuurlijk ook niks aan doen, maar toch). Hij heeft mijn klacht doorgegeven aan de klachtencommissie en ik heb zelf een klacht ingediend via het formulier op de site. Kreeg daarbij de melding dat ik binnen 3 werkweken bericht zou krijgen over de klacht.
De volgende dag na het werk blijkt dat Essent al 2 keer heeft ingesproken op het antwoordapparaat naar aanleiding van de klacht!
Hopelijk zijn ze geschrokken van mijn epistel wat ik had ingevuld.
Moet er wel bij vertellen dat we vorig jaar, ook omstreeks deze tijd vreselijke ruzie hebben gehad met Essent.

We willen nu dus ook overstappen naar een andere leverancier.... Maar welke!??!!!?!
Over de een hoor je nog slechtere verhalen dan over de ander!
Heeft iemand een tip hoe we hier een keus in kunnen maken??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen