Totaal aantal pageviews

maandag 8 november 2010

Money Miljonair

Ik ben nu al een tijdje aan het klikken voor money miljonair. (Sinds 13 oktober). Mijn saldo staat nu op €6.33. Het had al meer kunnen zijn,  maar ik heb ook een gokje gewaagd met krassen......
Het valt me niet tegen wat ik tot nu toe heb verdiend.
Ben ook al aardig op weg met euroclix en ladymail, hoewel deze twee wel wat langzamer gaan.
Zinngeld ben ik mee gestopt. Gaat niet hard genoeg.
Binnenkort wil ik wat dingen bestellen via internet. En als ik die site via een van bovenstaande spaarprogramma-sites kan aanklikken, krijg ik daar ook weer geld voor!
Bovendien doet moneymiljonair nu aan parelcodes. Die staan in verschillende bladen en of reclamefolders en zijn elk 5000 parels waard. Dat tikt dus wel lekker aan.
Mocht iemand de codes willen hebben, laat maar een berichtje achter!
Wil je meer weten over de spaarsites, kun je me ook altijd vragen! En heb je genoeg informatie en wil je ook sparen, klik dan op één van de banners op mijn blogsite, heb ik ook weer wat verdiend!
Alvast bedankt!
Ik ga ff lunchen.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen