Totaal aantal pageviews

donderdag 18 november 2010

De hand weer op de knip.

Ik moet mezelf blijven inprenten dat ik niet te veel geld WIL uitgeven.
Het is er wel namelijk, en dat maakt het ook zo aantrekkelijk om dus wel die paar extra boodschapjes mee te nemen. Mijn wilskracht laat me af en toe wel in de steek hoor. Erg jammer.

Nu is onze auto toe aan de APK. Krijgen we  het advies van de garage om meteen een grote beurt te laten doen á €600,-!!! Ik sloeg steil achterover toen ik dit bedrag hoorde van manlief! Dat is toch te zot voor woorden?
We  hebben nu besloten om de auto naar Kw*kf*t te brengen, scheelt sowieso al €400,- Moeten alleen alle afspraken nog maken.

Af en toe vraag ik me af waarom ik dit ook al weer doe, qua consuminderen. Helemaal nu we ook al weer een nieuwe laptop hebben moeten kopen.

Ik zal nog even een poging doen ons weekmenu hier te posten:
Maandag: Snijbonen met aardappelen en vlees
Dinsdag: doperwten/worteltjes met puree en vissticks
Woensdag: Spruiten met aardappelen en tartaar
Donderdag: Diepvries
Vrijdag: Diepvries
Zaterdag: op het werk
Zondag: Erwtensoep

Dat was het even weer!
Fijne dag allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen