Totaal aantal pageviews

woensdag 27 oktober 2010

Weekboodschappen

Zo, ons kindje is uit logeren omdat ik late dienst heb, dus vanochtend in alle rust kon ik de boodschappen in huis halen.
En het valt me niet tegen!
Eerst naar de Lidl en daar het meeste opgehaald. Was slechts €31.15 kwijt! Ik verbaas me er daar steeds over dat ze heerlijk brood hebben voor maar 0.79 cent per brood! Het blijft ook lekker lang vers.
Nadeel bij Lidl is wel dat ze sommige dingen echt veel duurder hebben dan de AH, maar dat heb je dan niet door omdat andere dingen weer spotgoedkoop zijn.
B.v. dat brood is heel goedkoop en de kattenbakkorrels weer heel duur. 3.99 voor 10 kilo en dit is bij de AH maar 2.60. Dus ik ben erg goed aan het opletten wat ik koop.
Leg ook gelijk een lijst aan in mijn excel bestand met prijzen van de diverse supermarkten.

Na de Lidl ben ik naar de AH geweest waar ik 19.13 euro kwijt was. Hierbij zat ook flesvoeding voor onze baby. Uiteindelijk maar 15, 13 betaald omdat ik 4 euro aan statiegeld had. Deze 4 euro gaan in de spaarpot (zo eentje die je met een blikopener moet openmaken)
Voelt weer helemaal lekker dat er voor een week eten in huis is en het eigenlijk voor ons doen goedkoop is!
Oja, heb ook nog de vleesvoorraad aangevuld met luxe vleesjes. Waren 35% afgeprijsd.
Een beetje een zonnestraaltje op deze grijze woensdag!
Zo even brood eten en dan nog wat in huis doen voor ik weer mag gaan werken!

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen