Totaal aantal pageviews

woensdag 13 oktober 2010

Waarom deze blog?

Waarom deze blog?
Ik heb altijd heel veel dingen in mijn hoofd die ik wil doen/zien/maken enz.
Heel vaak komt het er niet van.
Nu heb ik het plan opgevat om te proberen te consuminderen.
Het is niet zo dat we het als gezin niet breed hebben, maar het komt ook hier wel voor dat we aan het eind van het geld een stukje maand over hebben.
Gelukkig beschikken wij wel over enig spaargeld, maar aangezien we ook graag een nieuwe keuken en badkamer willen gaan kopen is het noodzakelijk dat we wat gaan sparen. En snel ook!
De eerste stap die ik heb gezet is me inschrijven bij money miljonairs. Aangezien ik vaak achter de pc zit te surfen, klik ik af en toe een site aan en verdien daarmee geld! Het is niet superveel, maar alle beetjes helpen!
Daarnaast ga ik vanaf nu de meterstanden bijhouden en zien of ik hiermee wat kan besparen.
Vandaag al de verbruiksmanager bekeken, en op basis van onze voorschotten heeft dat ding berekend dat we aan het einde van het jaar €40,- terugkrijgen! Dat is heel andere koek als het bijbetalen van ruim €600,- zoals vorig jaar het geval was.
Maar goed om een lang verhaal kort te houden. Op deze blog wil ik zo nu en dan mijn resultaten opschrijven en ik hoop dat anderen misschien wat aan mijn tips/verhalen hebben.
Daarentegen zijn tips van lezers ook van harte welkom hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen