Totaal aantal pageviews

maandag 25 oktober 2010

Een beetje moeite...

Hmm ik heb wel enigszins moeite met bedenken wat de moeite waard is om hier te publiceren. Of eigenlijk zit ik te bedenken of het de moeite waard is voor anderen om te lezen! Ik ga gewoon een poging wagen.

Allereerst mijn consumindergedrag tot nu toe.
Zoals eerder genoemd ben ik de meterstanden aan het opschrijven en invoeren in de verbruiksmanager.
Wat schetst vanochtend mijn verbazing. Het programma beweert dat we aan het eind 385 euro gaan terugkrijgen op de eindafrekening..... Klinkt erg leuk, maar wat een verschil met afgelopen week! Toen zouden we nog €40 terugkrijgen. Ik weet ook niet meer zo goed wat voor weer het was vorig jaar rond deze tijd, ik weet wel dat het huis toen leeg stond en de verwarming uit, want wij hadden het nog niet gekocht volgens mij.... Erg raar. Maar goed ik blijf het gewoon bij houden.
Neemt niet weg dat de thermostaat hier 's ochtends maar naar 18.5 graden gaat en 's middags steek ik de houtkachel aan en ga daar lekker bij zitten.
De boodschappen heb ik afgelopen week binnen budget kunnen doen.
Heb €60 uitgegeven van het gebudgetteerde €70. Maar deze week geen luiers hoeven kopen.

Daarnaast schreef ik al dat ik online geld aan het verdienen ben met sites.
Mijn aanrader is tot nu toe money miljonair. Heb daar al €5  verdiend. Ben ook lidgeworden van Ladymail en zinngeld. Hierover iets minder enthousiast, maar ben ik ook nog minder lang lid van.

En tot slot ben ik bezig de tuin in te richten voor komend jaar om daar groenten en fruit uit  te kunnen eten.
Tips hiervoor zijn van harte welkom!!

Ik doe mijn best om jullie op de hoogte te houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen